1. OK er altid til at få fat i
Hos OK får du dit eget transportteam, der kender dig og som altid er til at få fat i. Også den uheldige dag – eller nat, hvor det hele haster. På den måde undgår du længerevarende stop og ventetid, der f.eks. kan koste både køre- og hviletid.
Vores telefonnummer er 89 32 25 40.
2. Ét team, mere end 250 års erfaringer
OK’s team er et af branchens mest erfarne. Du får mere end 250 års anciennitet.
Helt simpelt betyder det, at du får et dedikeret team, der kender transportbranchen i dybden. Og som – vigtigst af alt – kender dig og din hverdag.
Få dit eget transportteam med mere end 250 års erfaringer i ryggen
3. Altid en specialist med i købet
Vi arbejder mere sammen med de fleste. Det betyder bl.a., at vi altid har et team af specialister i ryggen – uanset om du skal bruge et nyt smøremiddel eller har brug for en gennemtænkt ladeløsning, der er let at skalere og administrere.
Hos OK får du dit eget transportteam, som du er på fornavn med. Det, synes vi, er mere end OK.
Lars og Henrik er mine daglige kontakter
Tommy Andersen, direktør, Alex Andersen Ølund A/S
4. Personlig rådgivning
Der findes ikke to vognmænd, der er ens. Jo bedre vi kender dig, jo hurtigere kan vi finde de rigtige løsninger. For god rådgivning er personlig rådgivning.
Tal med os på 89 32 25 40.
Du er også velkommen til at invitere os på en kop kaffe.
6. Et dansk, kundeejet selskab
OK er et dansk energiselskab – ejet af kunder som dig. Og det forpligter.
Først og fremmest er vores historie en daglig reminder om vores ansvar, som er at finde de bedste løsninger, der letter din hverdag. Hver dag. Og så arbejder vi altid med fokus på dig.
7. En super, digital selvbetjeningsløsning
Selvom du altid er velkommen til at ringe på 89 32 25 40, er det også i orden, hvis du foretrækker selvbetjening.
Hos OK får du nemlig en digital selvbetjeningsløsning, der er så nem at bruge til f.eks. kortbegrænsninger og kilometerregnskab, at du sparer tid hver eneste dag.